måndag 27 juli 2009

god morgon eller nått!

Hellojsan alla läsare !
Igår vände han säg själv för första gången, blev så förvånad när jag kom in i sovrummet och han helt plötsligt låg på mage när han låg på rygg när jag gick . Sen har han även börjat åla sig och han blir jätte sur om han inte kommer någonstans och han sprattlar som en fisk de märks hur stor han blivit :).

Idag väkte Theo mig kl sex på morgonen inte den roligaste tiden att vakna hehe. Nu är man van vid att han vaknar kring sju, halv åtta, lägger honom vid tio varje kväll men ska börja lägga han vid nio nu och gå sakta ner till åtta. I alla fall när jag gick till spjälsängen för att ta upp honom så ligger han där med världens leende då blir hela morgonen genast bättre :) man blir så lycklig och glad på samma gång.


Både mamma och pappa har ringt mig idag, Jag och Theo ska åka till pappa i slutet av augusti är de tänkt och hälsa på alla där uppe. Bland annat min farmor och farfar som inte har träffat Theo än, de ska bli spännande och se hur dom kommer reagera när dom får hålla honom. Han kommer säkert bli lika bortskämd som jag blev när jag va liten.


Theos pappa har inte hört av sig på TRE VECKOR börja bli väldigt arg .. Han vill ha theo själv nästa helg men han kan f*n inte höra av sig ! Han kan glömma att han får ha honom när han håller på så.


Nu sover prinsen äntligen i alla fall ! Han har varit vaken sen sex och inte sovit en minut, han blev lite grinig på slutet kan jag lova.


en nytagen bild på han nu när han sover :) ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar