onsdag 29 juli 2009

God morgon ..

Nu har dagen äntligen börjat, med regn!
Blir till att sitta hemma och uggla, kanske går ner och köper mig en pizza lite senare så jag får någon mat i mig.
Jag skrev igår kväll att jag hade köpt kläder till Theo.
Jag lovade även att jag skulle lägga upp bilder på allt jag hade köpt och det kommer jag göra nu också !

En snygg tröja ..




Ett par jeans framifrån ..



Byxorna bakifrån, med hängslen.



pejamas, med tiger i nalle puh..



och slutligen en dress, en tröja och ett par byxor.

Min kamera är inte den bästa, men men !
Skriver mer sen när dagen har kommit igång lite mer !
// M & T

1 kommentar:

  1. Aha men tur att jag fick en bra barnmorska!^^
    Hade Maria Ulenius när jag vänta william, och han va la sådär.. hon va lite för nyfiken ibland! haha.

    Såg att du gick på ungaföräldra-gruppen på Hulta..
    Känner inte igen dig, men de kanske inte är så konstigt.. ni va ju rätt så många i er grupp! hehe :).

    ps. såg att du lagt till mig i "bloggar som du läser", jätte kul att du läser min! :).
    Fast jag är inte 17år.. än!
    Är 16år förtillfället, fyller 17år i Oktober , haha.
    Så petnoga är jag! Mohaha! xD

    //Kram, Mia.

    SvaraRadera