söndag 5 juli 2009

Slarvig med att skriva :P!

Hej
Jag har inte skrivit på ett tag, man har inte tid när de är såå fint väder :)

I tisdags va jag och shoppade kläder, både till mig och Theo fast jag sa att det bara skulle va till mig för att jag har köpt så mycket innan till Theo. Jag köpte en skjorta, ett par Shorts, två tunikor och lite annat småt och gott :).

Torsdags då va vi i parken och lyssnade på bonus :P Jag och Niina larvade oss och hade det jätte skojsigt. Mamma hade hand om Theo, skönt att få va lite för sig själv.

I fredags vad vi och badade, Theo, mamma, jag, Johnny, brorsan och Niina.
Deet va riktigt skönt i vattnet kan jag lova.

Igår va Theos pappa inne, Han trodde att han skulle få ha grabben nästa helg själv hemma hos hans mamma. Fss ! De kan han glömma för jag och mamma har kommit överens om för en månad sen att hon ska va barnvakt åt Theo precis då. Desutom vet jag att inte kim skulle ta hans om Theo utan skicka över honom till hans mamma. Sen är faktiskt Theo rädd för honom, han vet inte om att kim är hans pappa när dom bara träffas va tredje helg ! Han är inte klok alls.

Theo bara växer vi va på två månadskontroll för några dagar sen och då vägde Theo 6820 och va 64 lång :) min stora lilla pojk hehe .. Nu har man rensat kläder igen nu har han 68 - 74 en del 62 kan han ha också ..

1 kommentar: