måndag 29 juni 2009

Underbara byxor !

idag så träffade jag och Theo dom från spädbarnsgruppen vid bibloteket, vi gick gemensamt ner till stan och invigde en ny resturang som hade öppnat vid viskan.
Det va faktiskt ett riktigt mysigt ställe, jag skulle kunna tänka mig att äta där fler gånger :).

Sen gick jag, Theo, Emelie och hennes dotter Nellie runt lite på stan tillsammans, Det va faktiskt riktigt roligt att umgås med dom, har inte så många att umgås med än efter som jag inte bott här så länge. Hoppas vi kommer träffas och umgås fler gånger :).

Nellie hade ett par vita, luftiga och jätte sköna och bra byxor på sig idag.
Jag gick och köpte ett par lika dana till Theo, för min lilla älskling har inga byxor som är bra när det är varmt. Så där gjorde jag ett bra köp!

Imorgon ska jag till socialen i knalleland, hoppas att dom hjälper mig! Vill bara bort här ifrån, från all skit runt om kring mig och Theo. Det vi behöver är lugn och ro.
Sen efter mötet tänkte jag shoppa lite kläder till mig själv i knalleland, det är lite kul med nya kläder när man ska åka till stockholm dessutom köper jag bara kläder till pojken min. så nu är det min tur om jag hittar något snyggt.

Sen blir det väl hem och ta det lugnt, kanske sitta en stund vid datorn :) vem vet ?

Theos pappa har inte ringt, det är två veckor sen dom sågs och han har inte äns ringt under tiden och frågat hur Theo mår eller hur det är. Jäv**gt svagt tycker jag, betyder inte din son något ? Det är min stora fråga. Snart går jag och ber om hjälp till att få ensamvårdnad om Hjärtat ! Han är inte värd att bli älskad ibland när du känner för de !
Jag är besviken på dig!

Theo, mamma älskar dig !

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Ska vi ses någon dag i veckan? :D David har blivit frisk nu! Efter 4-5 dagar i feber :/
    Kram Emelie och David

    SvaraRadera