onsdag 7 oktober 2009

Den 7 oktober 2009

I söndags va vi på fotbolls match, jag och Theos gudfar Elfsborg - Aik spelade, det blev ovagjort :/. Theo va hos sin mormor och allt hade gått jätte bra sen hämtade jag honom tidigt på morgonen där på.

I måndag var det dax att gå till spädbarnsgruppen, Emelie, Malin och en ny tjej som hette Cecilia va där då. Det va värkligen trevligt och vi skrattade hela tiden hehe. Det va roligast när vi gjorde och sen åt tacos, Malin du är galen ! Det är därför jag gillar dig såå mycket.
Sen gick vi hem till mamma och va där en stund och sen åkte vi hem.

I går va vi bara hemma och hade det tråkigt och samma kommer det väl bli idag.

I morgon är det "späd" igen längtar ditt varje gång, kul att träffa lite människor och låta barnen leka. Sen blir det väl att gå till mamma har inte träffat henne på två dagar nu. Måste beställa biljetter snart till stockholms resan som jag och Theo ska göra till min pappa, längtar så!!

Nu ska jag dra / Mamma Mariah och sonen Theo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar