tisdag 13 oktober 2009

Vanlig tråkig tisdag.

I söndags kom min älskling hem till mig, vi hade film kväll och myste. Han stannade över tills på måndagen och tog följe med mig tidigt på morgonen ner till stan och tog bussen hem :( Saknar honom sååå mycket !

I går vad det "späd" som vanligt och jag va värkligen super trött.
Theo hade blivit förstoppad igen och va inte alls glad. Vi fick åka upp till Barnmotagnigen efter som det hade kommit lite blod i blöjan, men det va tydligen inget farligt. Antagligen ett blodkärl som hade gått sönder när han försökt bajsat. När vi kom upp till "barn" fick han massa mediciner för att det skulle lossa och jag fick råd ang hans kost.

I natt har det varit förjävligt nästa inte sovit nått efter som Theos mage höll på och bröta runt, han fick bajsat två gånger i natt. Han hade ont i baken också så när han fjärtar så gör det jätte ont och han blir väldigt ledsen. Jag tycker så synd om han men jag skulle kunna döda för att få sova ut en hel natt. Men så lär det inte bli på ett bra tag.

I dag blir det till att va hemma och vila upp oss, så Theo får bli lite bättre innan vi drar ut. Det blir väl tv tittande och soffligande hehe :P Men Men nu ska jag kolla vidare på internet och prata lite mer med min älskling <3
Ha det bäst / Trött, men glad mamma & Lille Theo med ont i baken :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar