lördag 3 oktober 2009

Lördagen den 3 oktober 2009.

Inte den roligaste dagen i mitt liv kan jag lova.
Idag har vi verkligen inte gjort något!
Bara varit inne och haft tråkigt.
Fast de har varit dåligt väder så det har varit rätt mysigt ändå.
Idag har jag hunnit med att laga mat, det blev ungstekt falukorv med ungstekt potatis. Det blev helt oki tycker jag, första gången jag gjorde det själv såå.
Nu sitter jag och tittat på körslaget, äter lite godis och gottat mig. Theo sover nu och sen ska jag väl också hoppa till sängs, finns inte så mycket att se på tv.
Imorgon kanske mamma ska va barnvakt till Theo, man behöver faktiskt lite tid för sig själv ibland. Det är inte lätt alla gång att va ensam.
Men vi får se hur det blir med de.
Ha det bäst alla ni där ute !
/Mamma & Son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar