fredag 2 oktober 2009

Vad ska man hitta på ?

Idag har vi varit på stan och köpt en tjockare tröja och vantar till Theo. Vi tog en fika, jag och min mamma då alltså. Sen va det dax att gå till bvc på återbesök angående Theos mage, vi kollade även vikt och längd och han hade tydligen gått ner i vikt. nu väger han 8050 gram och är 71½ cm lång. Det va inget farligt snarare helt normalt efter som han va så förstoppad när vi var där sist. Sen träffade vi min älsta stora syster och jag fick pengarna som hon va skyldig mig. Vi gick åt olika håll sen, mamma gick hem till mormor, syrran gick till bilen och skulle hem. Jag och Theo tog och laddade på busskortet och drog oss hemåt. Vi hade inget roligare att göra, vad ska man igentligen hitta på ?
Nu sitter jag här en stund och tittat runt på olika sidor och lille Theo sover. Snart ska jag lägga mig och läsa, sen somna själv tänkte jag. Hoppas ni får en trevlig kväll alla läsare, om de finns nån som läser ? I alla fall Natti Natti ..
/Mariah & Lille Theo.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad roligt! Min son är född den 11.e april :) Så det är ju rätt nära :)

    SvaraRadera