fredag 19 februari 2010

Mitt i natten, inlägg !

Nu sitter jag i soffan i mys-kläder, försöker varva ner efter dagens långa promenad.
Jag har ganska ont i fötterna, inte lite heller !
Vi gick hemifrån till halèns och självklart gjorde jag några fynd.
Jag hittade ett par snygga byxor, en tjock tröja och en tunika.
Theo fick även en "pyjamas" liknande dress av sin mormor som han ska ha när han är inne eller under overallen.
Lille man ligger och små snarkar i sängen, han sover som en prins.
Han blir 10 månader idag, kan inte fatta att det går så här fort.
Man kan undra vart tiden tar vägen, nu är det inte långt kvar tills man får planera ett 1 års kalas för både släkt och vänner.
Imorgon ska min lilla familj och jag eventuellt gå ner till stan men vi får se hur det blir med de efter som det förmodligen ska bli snö oväder.

Nä, nu ska jag nog mysa en stund med älsklingen innan jag och han tar en dejt med kudden.
Jag uppdaterar säkert mer imorgon .. Älskar mina grabbar Emil Löfgren och Theo Gustavsson <33

/ Gustavsson - Löfgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar