söndag 14 februari 2010

Ny fräsch design :D

Idag: Har jag gjort en ny design till min blogg.
Jag har ändrat hela bloggen totalt, är faktiskt super nöjd.
Kan inte bli nöjdare.
Har precis suttit och gjort en design till älsklingen också förhoppningsvis kommer den upp på hans blogg inom kort.

Just nu: Sitter älsklingen vid den andra datorn och spelar The sims 3, han verkar va väldigt inne i spelet så där vågar man inte störa i alla fall hehe.
Theo ligger och sover gott i sin säng, hörde att han rörde lite på sig nyss.
Min lille "skrutt" börjar verkligen bli stora killen, snart är han redan 10 månader :O.
Man undrar ibland vart tiden tar vägen.

Snart: gå ut och röka, håller faktiskt på att sluta.
Det är inte lätt kan jag lova !
Från att röka 6 - 8 cigg om dagen till att röka 2 - 4 är faktiskt väldig bra enligt mig själv.
ska va helt rökfri till min födelsedag, vi får väl se hur de går.

Imorgon: Ska vi till älsklingens pappa (svärfar) och fika, ska även få träffa Emils kusin, hennes son och Amanda älsklingens lilla syster.
De ska bli riktigt trevligt, är bara rädd för min "ny umgänges" fobi, tycker de är jätte jobbigt med flera nya människor samtidigt.
Vet inte varför de är såå men jag blir väldigt nervös och blyg, tur är då dok att man känner nån/några.

Jaja, om en stund blir de att lägga huvudet på kudden och slå igen dom blå ;).

Natti natti gottfolk ! / Mariah, Emil och sovande Theo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar