lördag 13 februari 2010

Svårt att komma på en bra rubrik!

Jaa såå sitter man här och ska försöka skriva nått som folk ska tycka är intressant !
De är inte lätt om man inte har nått kul att skriva om.
Jag börjar bli väldigt dålig på att uppdatera men de känns som ingen läser min blogg ändå :S
vore kul med lite läsare !!!

Jag slänger upp lite NYA fina bilder .. på mig, Älsklingen Emil och Lille-man Theo <3


Theo, tagen ute på promenad med mormor när jag och älsklingen va i Stockholm.


Theo en liten "gladfissss" .


Jag och älsklingen, i Stockholm då vi va där.


Älsklingen hemma hos min pappa i Stockholm.


En liten ego bild på mig själv xD.


En bild på mig från Stockholms resan.




Såå de va några bilder de i alla fall .. Nu blir det snart att krypa ner i sängen och mysa med älsklingen !

Natti Natti // Mamma Mariah, "Pappa" Emil & Sonen Theo.

1 kommentar: