fredag 26 februari 2010

Tidigt morgon ,,

Idag väckte lille-man mig vid 8, så vi busade en stund i sängen och sedan va det dax för blöjbyte.
Kring halv nio vad både jag, älsklingen och Theo för rastlösa för att ligga kvar så vi klev upp.
Jag och älsklingen åt frukost medan Skruttas satt i gåstolen och kollade på barnkanalen.
Lite efter två började vi tvätta våran "lilla" tvätt, som nu håller på att tvättas i tvättstugan.
Den är förhoppnings klar snart.

Nu vaknade Theo precis från sin lilla sovstund, så Theo och Emil busar i soffan bredvid mig.
Theo har börjat få bra balans och kommer nog börja gå snart har jag en känsla av, min lille pojke börja bli stor SNART ett år !!.

Jag är på väldigt bra humör idag och jag tror att dagen kommer bli lyckad, hoppas kan man alltid!
Ikväll blir det att kolla på Let´s Dance och laga en god middag, alltså en mysig kväll med familjen.

Kanske uppdaterar mer i kväll, men lovar inget !!

/ Gustavsson - Löfgren.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att få sovmorgon till 8!!Brian vaknar ALLTID runt 5-6 tiden..inte alls roligt =( men men kanske nån dag han sover till 7 om jag har tur =) //Cicci, emils kusin =)

    SvaraRadera