måndag 8 juni 2009

Bad & Späd!

Tränar nacken på späd :) såå söt!


Min ängel, nybadad och fin :)


Igår badade Theo med mig, det tyckte han va jätte skönt och mysigt. Sen sov han hela natten från 23 till kl 7 :) Det var skönt kan jag lova, han brukar vakna flera gånger på natten annars ! Idag va vi på spädbarnsgruppen, Theo gillade INTE att gå upp på morgonen han ville heldre sova vidare, men det fick han inte och vagnen dög det inte att sova i. Men vi tog på oss och gick till späd, där Irma och hennes bebis, Hana på 3 månader ca va. Jag och Theo har inte träffat dom förut men vi fick kontakt ganska fort tycker jag.
Han sov inte alls bra på spädbarnsgruppen så när han kom hem så fick han mat och ny blöja och somnade sååå gott i sin säng, då passar mamma på att ha sin egen tid för sig själv framför datorn :) .
Jag har haft jätte ont i magen idag undra om det är mensen som är på gång ? Vore skönt om den bara kom än att luras hela tiden, dessutom gör det så JÄVLA ont! .
Skit samma det är sånt man får ta ;) Bara fyra dagar kvar tills man blir 17 :D Ska till stockholm om en månad och fira de med mina gammla kompisar, får va lite barn ledig då. Theo ska va hos sin mormor, Gud vad jag kommer sakna han då :/ men vi behöver va ifrån varandra ibland med. Nu orkar jag inte skriva mer men kram på er alla som läser min blogg !!



Mammas lilla hjärta, jag är såå glad att du finns i mitt liv! // M & T

4 kommentarer:

  1. hejhej :D /zandra från späd

    SvaraRadera
  2. Hej hej :D kul att du skriver !

    SvaraRadera
  3. Såg att du också hade en blogg :D Roligt! Stor Theo har blivit :D

    SvaraRadera
  4. Hej! :) Tack detsamma får jag väl säga! Gick allt bra med förlossningen och så?

    SvaraRadera