söndag 28 juni 2009

God kväll :)

Hellu :)

Jag är verkligen helt slut, denna värmen !
Jag gick en sväng med Theo men man kunde inte va ute länge alls.
Jag trodde jag skulle svimma av den lilla biten jag gick.
Jag passade på att ringa min pappa också, Theos älsklings morfar :).
Behövde prata lite med honom, han stöttar mig alltid när saker är jobbiga.
Tack pappa!
Senare nu i kväll så badade jag och Theo, både han och jag tyckte de va skönt kan jag lova, svalka av oss lite och bli rena på samma gång.
Nu sover han så gott i sin säng med babyolja i huvudet, hehe den ska tvättas ut i morgon bitti innan vi går till spädbarnsgruppen som kommer träffas ut nu till den 3 juli om jag fattade rätt.
Dom ska gö byta lokaler till nytt och fräscht :).

Min lille fiss nybadad och fin med babyolja i håret :P


Älsklingens fot, så fin tycker jag !




Aja nu ska jag kolla vidare på internet innan jag ska sova men jag lovar att skriva så fort jag kan ingen ! Kramar på er alla.

Theo betyder obekrivlig lycka och det passar bra tycker jag ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar