onsdag 24 juni 2009

Knalleland !

Hej igen :)
Igår gick jag och Theo på stan, Jag shoppade lite kläder till honom för allt börjar bli för litet nu.
Sen smsa jag Emelie, Davids mamma och vi träffades i knalleland. Vi har sakt flera gånger att vi ska ses men det har aldrig blivit av för än nu ÄNTLIGEN :D !
Jag tyckte vi hade jätte roligt och Theo va faktiskt jätte snäll bara lite sur i början men det gick över efter en stund. Idag har jag varit s¨åå trött så jag har inte orkat gå ut med Theo idag. Är helt slut sen igår.
Gick från stan till knalleland och sen från knalleland och hem, det känns idag kan jag lova :).
Nu sover Theo hoppas han får sova en stund till för han är verkligen jätte trött.
Aja har inget mer att säga just nu .. skriver igen annars om jag kommer på något.

Theo du är min underbara skatt <3. // M & T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar