tisdag 9 juni 2009

Varför han ?

jag låg och sög på tummen när mamma skulle komma och ta upp mig, Så fin!
God morgon på er :) !

Hejsan alla glada :).


Theo vaknade bara tre gånger i natt, det är lyx för min del. Han kan vakna fyra, fem gånger ibland och då är man helt slut på dagen sen. Vi skulle igentligen gått på stan idag va min tanke men jag orkar inte :P får ta det imorgon istället! Nu ligger han och sover i alla fall, han vägrade först men nu gav han sig och somna för en stund sen.
Dessutom är jag väldigt arg på kim, Theos pappa! Han har inte hört av sig som vi kom överens om. Han kan väl ringa och fråga ialla fall hur hans son mår, men det verkar inte va så viktigt för honom att veta. Han har bytt två blöjor på sin son, varit med på ett mvc besök när jag va gravid! Han har inte varit på något Bvc besök. Jag tycker det är väldigt dålig stil! Allt annat går före sitt eget barn hur kan man äns låta det ske ?
Du har mig ...
Mamma älskar dig, Theo! // M & T

3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att pappan inte finns för er, och verkar helt ointresserad.. :(

    SvaraRadera
  2. ja det tycker jag med ! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej :) Vad fin han är! :)
    Läs min blogg :)
    Kram / Hannah

    SvaraRadera