måndag 22 juni 2009

Det va ett tag sen :)

Det har hänt mycket sen jag skrev sist men orkar inte berätta om allt :P.
Jag fylde 17 den 12 juni nu känner man sig gammal och grå hehe. Theos morbror och kusin va här och grattade mig.
Theo blev två månader den 19 juni ! Grattis gubben :) han växer sååå fort kan inte fatta att det går så snabbt, känns som det va igår han kom till världen!
Vi va på späd för sista gången i dom gammla lokalerna idag det va faktiskt trist efter som några slutade idag också. Tänkte ändra lite på min blogg också hoppas ni kommer gilla det !
Här nedan kommer lite bilder, komentera gärna:) !
Theo och hans kusin Tindra på min födelsedag, Tindra älskar verkligen Theo :D.


Theo på sin 2 månads dag :) , Fotomodel som liten hehe . Theo idag påväg till spädbarnsgruppen, där ligger han gott i sin fina vagn.

Jag älskar dig gubben!
Det är du som får mig leva vidare, utan dig inget mig ! // M & T


2 kommentarer: