tisdag 8 september 2009

flytt och idol på tv.

Kväll .. Kväll ..
Jag har flyttat nu till min lägenhet, allt är färdigt och klart. Det är så skönt att inte ha massa kartonger överallt. Det går faktiskt bättre än förväntat att bo och klara allt själv. Första natten va jobbig men så är det alltid på ett nytt ställe i alla fall för mig.

Vi gick en liten promenad omkring området som jag bor i, ett väldigt mysigt ställe. Mamma gick med oss, hon va här och hälsade på. Theo satt vaken hela tiden i vagnen och tyckte de va jätte spännande. Sista biten hem ville han sitta på höften och se ännu bättre. Han fick mat och ny blöja, när vi kom hem. Sen somnade han sååå gott i sin säng och sover än.

Jag har ätit mat och kollat på idol som började idag. Nu kollar jag på andra avenyn som precis har slutat :P Snart ska jag sova efter som vi ska upp kl 6 ska till frisören kl 9 sen har jag ett möte till efter de.
Men, Men ...
Vi hörs när vi hörs.
/Sovande Theo och Nattugglan Mariah.

2 kommentarer:

  1. Grattis till flytten & hoppas du ska trivas nu Du & Theo,,,

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak, gör det nåt om jag länkar din blogg från min?

    SvaraRadera