söndag 20 september 2009

Tåget och handlat.

God kväll.
Idag åkte jag och Theo till stan, vi skulle vinka av mamma för hon skulle till min moster och va där en vecka. Vi saknar dig redan !

Sen träffa vi Theos gudfar och vi tog en snabb fika medans de regnade, sen gick vi till ica maxi och handlade lite :).
Theo va jätte grinig på vägen hem, trött och hungrig.
Jag va lika trött och grinig jag, skulle jag tro. Nu sitter guldklimpen och äter, sen ska han sova om en halv timme.
Jag ska snart titta på kändis djunglen sen blir det väl att göra sej iårning och gå till sängs. Jag ska upp kl sex för i morgon är det äntligen "späd" hoppas de kommer många mammor den här gången :D! men men Theo klänger på mig nu så ska gå.

Vi hörs när vi hörs !
/Trötta mamman och trötta sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar