torsdag 10 september 2009

trött, trött och trött.

Hejsan på dejsan.
Sitter och slöar framför tvn, kollar på nyheterna :P.
Jag vet va ni tänker hehe "tant" men såå är de, man bli "tant" när man får barn. Jag och Theo kom hem för två timmar sen, har varit på "spädis" från nio till två, va bara två mammor där idag. Kul va de i alla fall.
Skulle gått till psykologen men mådde inge vidare heller så jag gick upp och bokade av de. Jag möte mamma och vi gick en liten promenad och då ringde lotta och ville träffas (min "syster"). Vi fikade en stund och snacka lite, vi har inte sett varandra på ett bra tag. Hon tyckte Theo va super söt och hon sa det värkligen hela tiden hehe. Sen åkte jag och Theo hem med sista "lille" bussen som stannar utanför mig. Jag gick och satte upp en tvätt tid innan jag drog mig in i lägenheten. "Gubbisen" fick mat och sen somnade han, han va värkligen jätte trött. Nu börjar idol så nu ska jag titta på de men vi hörs väl av.

Massa kramar till er läsare från ..
/Tröttis mamman Mariah och sovande Theo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar