onsdag 2 september 2009

Fint väder och lägenhet.

Igår va jag hos läkaren på morgonen för att prata lite och be om råd angående mina tabletter.
Sen skulle jag träffa min "kontakt person" som ska hjälpa mig med olika saker och va ett stöd, vi tog en fika och diskuterade.
Jag va väldigt stressad och trött.
Sen va vi ute hela dagen efter som de va såå fint väder, jag va och fixade naglarna och gav mig nått fint själv :). Kände att jag behövde de nu när jag inte mår så bra, det piggar upp lite och man känner sig fräschare också. Theo satt och lekte i vagnen och va jätte snäll hela dagen, mamma va med och hjälpte mig lite grann så jag fick lite "egen tid".

Idag vaknade jag av ett roligt och glädjade samtal, fick reda på att jag ska gå och kolla på lägenheten på fredag :D. Om jag blir nöjd så får jag skriva på kontraktet sen få jag nycklarna i handen och sen är den MIN! Sen är det bara att flytta in där när jag känner för de och de kommer nog bli till helgen hehe ...


Lite bilder ..


Mina nygjorda naglar ..


Theo pratar i vagnen ..


Leker lite ..


Leker lite till ..


Theo i tröjan som han fick av morfar när han va nere ...


Kramar från oss /Glad mamma och en sovande Theo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar