torsdag 3 september 2009

Theos farfar,lägenheten och bebis påväg!

Hellu ..
Idag fyller Theos farfar 49 år, Grattis !
Han va här idag och vi gratulerade honom, han ska hjälpa mig att flytta imorgon.
Ja ni hörde rätt, imorgon ska jag skriva på kontrakt till MIN nya lägenhet och få nycklarna i handen. Så imorgon flyttar jag och Theo.
Sen måste jag bara säga att Malins bebis är påväg, hoppas den kommer efter tolv inatt för imorgon är det nämligen Malins födelsedag! Grattis i förskott gumman, vilken fin present du kommer få. Lille Isak Ozzy Hagberg :D.

/Kram från Glad mamma och en sovande "gubbis".

1 kommentar:

  1. Tog en sväng inom din blogg om dej & Theo, tycker du är stark & duktig & din kärlek till din Theo strålar massor.
    Jag her själv en Theo på 5 år.
    Är väldigt nyfiken på om dt blir någon tattuering för dej. Jag har själv Theo på min högra underarm & det är den bästa jag gjort. Ett annat tips som jag gjorde för två år sen. Mitt & Theos stjärntecken hpslingrat i nacken..2 4 ever...
    Ta hand om dej kommer titta in här imellanåt, gillar din blogg!

    SvaraRadera