söndag 13 september 2009

Härlig natt.

godmorgon får jag väl säga.
Nu har jag och Theo vaknat :) han vaknade bara EN gång inatt guuuud va häärligt. Känner mig lite piggare idag måste jag säga.
Just nu sitter vi och kollar på nyheterna, jag och Theo.
Jag måste väl börja städa snart också efter som mamma kommer hit och ska hälsa på.
Hon har köpt mig en större tv som dom ska sätta på plats i vardagsrummet,desutom finns de fjärkontroll till denna tv.

Både jag och Theo ska bada idag, Theo har fått några båtar som man kan leka i vattnet med. Han fick dom av Elisabeth och lille Gabriel, så vi ska väl inviga dom idag. Dessutom vill man va fräsch inför imorgon då är det "späd" igen, man längtar ditt hela tiden så kul att träffa alla där, och prata av sig lite. Denna måndagen kommer även Malin och Isak till "Spädis" SÅÅ spänande att få se den lille, sen blir det en kille till i gruppen. Förut va Theo den ända killen och det kanske inte är de roligaste alla gånger.

Kramar !
/Piggare mamma och en vaken, glad Theo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar