tisdag 22 september 2009

jobbig natt och trött mamma.

Hejsan.
Igår va de spädbarsgruppen och vi va bara två mammor där, inte så många direkt men roligt va de i alla fall. Efter de följde vi med Emelie och Nellie hem till dom, dom hade de jätte mysigt. Nellie och Theo kommer nog leka bra sen, hoppas vi kommer hålla kontakten länge. Nellie är bara två veckor äldre än Theo :).

Inatt vaknade Theo ja, jag skojar inte om jag skriver varannan minut. Inte kul alls jag va såå trött och grinig att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Jag prövade till slut att ta upp Theo och lägga han brevid mig. Efter tio minuter somnade han, tänk att de kunde va sååå lätt. Men de är gö inte så lätt att veta de mitt i natten. Sen sov han brevid mig till klockan nio i morse.

Han har ätit spagetti och kyckling puré idag, han tyckte nog de va lite gott i alla fall. Han är lite fundersam när man kommer med skeden men jag hoppas de ändrar sig.

Nu vaknar Theo så nu ska jag springa.
/Mamma Mariah och Surisen Theo.

1 kommentar:

  1. Härligt när dom små liven börjar äta,,dom ser så förundrade ut ..ha en bra dag ni båda =)

    SvaraRadera