fredag 29 januari 2010

Fredagsmys

Jaha då va man inne på bloggen igen ..

Idag: Har Theos såå kallade pappa varit här, stel som en pinne och väldigt nervös.
Sen va jag och min lilla familj nere på maxi och handlade, det blev tacos tillbehör och massa annat onyttigt. Fy oss vi måste börja skärpa oss älskling ;) eller hur ? Vräka i oss all denna godisen och coca cola .. inte bra ! Vi har kollat på Let´s Dance och sen efter såå spelade vi monopol.

Nu: Sitter jag och älsklingen och nördar framför datorerna hehe ..

Sen: Ska jag gå ut och röka .. sen blir det att krama kudden :)

Imorgon: Ska vi till min svärmor och fika .. sen blir det väl att dra ner till maxi IGEN!

Nu ska jag kolla vidare på internet .. sen mysa med älsk ..
Cha cha <3 // Mamma Mariah , "Pappa" Emil och Sonen Theo :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar