måndag 11 januari 2010

God kväll !

Jag har precis lagt Theo ..
Nu sitter jag här med ett glas coca cola brevid mig och är redo på att uppdatera här lite.

Har precis pratat klart med Emil i telefon .. alltid lika skönt att höra hans röst.
Jag blir varm hela jag bara jag tänker på honom, han har en plats i mitt hjärta som inte någon annan kan ta i från honom.
Jag är fortfarande förälskad .. lika förälskad som jag va då vi träffades för första gången !
Jag älskar han nått enormt, jag kan inte äns uttrycka hur mycket med ord.
Mitt liv har verkligen fått en helt annan mening sen jag träffade DIG Emil <3.
Jag är kanske lite jobbig, tjatig och svartsjuk .. men de är bara för att jag älskar dig såå mycket och är rädd att missta en av dom finaste människan jag har i mitt liv. Snälla lämna mig ALDRIG !

Imorgon ska jag och shoppa kläder .. ska satsa på att köpa en Tjock-Tröja, Strumpor och byxor till mig. Body och Strumpor till Theo . Hoppas jag hittar de jag söker efter !

Nää nu ska jag kolla vidare på internet .. cha cha !
/ Mariah & Theo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar