fredag 8 januari 2010

Sorgens dag .. Den värsta dagen i mitt liv !

Idag den 8 januari 2010 kl 05:20 lämnade Natalie Emma Franta Brodén våran jord.
Nu har gud den vackraste änglen hos sig !
Saknar den är stor .. kan inte göra mer än att gråta, har gråtit i timmar !
Jag kan inte fatta att min älskade bästis inte finns mer ..
Alla stunder vi har delat, ditt skratt och ditt tröstande famn. Inget finns längre kvar förutom den otroliga saknaden.
Ingen kan ta din plats i mitt hjärta, ingen ! Du kommer för evigt finnas kvar ..
De sista du sa till mig va: Jag älskar dig gumman och jag svara: Jag älskar dig gumman, kämpa på nu !
Du va en kämpe och du kämpade verkligen men ditt hjärta orkade inte mer.
Du somnade i din säng hemma som va din önskan ..

Du är och kommer alltid vara min Bästa vän & Theos ängla gudmor / Mariah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar