söndag 10 januari 2010

Lugn men ändå jobbig dag!

Jag har precis ätit mat och busat med Theo.
Om en halv timme ska jag träffa Monica utan för porten och gå gemensamt upp till kyrkan där dom ska ha andakten för Natalie.
Det känns redan jobbigt och man vill bara sätta sig ner och gråta.
Men jag måste va stark nu för Nattas skull hon hade inte viljat se mig ledsen.

Pappa ska vara barnvakt till Theo den tiden då jag är borta .. hoppas de kommer gå bra och att han är snäll.
Farsan är lite ringrostig, va ett tag sen han tog hand om en liten .. men de går säkert jätte bra!

På morgonen idag skulle vi egentligen åkt och köpt kläder till mig och Theo, men efter som jag kände mig krasslig så fick de bli en annan dag!

Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå .. Hemskt men sant!

Saknar Emil, har inte pratat med honom så mycket som jag vill idag, Ska väl ringa honom efter jag varit i kyrkan om han inte fortfarande är med Tina.
Man vill gö inte störa i onödan !

Älskar dig gubben i alla fall ska du veta <3 //Mariah & Theo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar