fredag 8 januari 2010

Texten från älsklingen !

Mariah Gustavsson, de är dig jag älskar och INGEN annan.
Du är verkligen de bästa som har hänt mig, bara jag tänker på dig så får jag pirr i magen.
Jag är nykär och de är sjukt underbart, har ju världens fianste & underbaraste flickvän.
Jag vill verkligen aldrig förlora dig, för då hade verkligen inte mitt hjärta gå att laga igen.
För då är de sönder för evigt och de vill jag verkligen inte ska ske.
Jag vill också bli pappa till Theos lillasyster eller lillebror, de hade varit väldigt underbart.
För du är kvinnan i mitt liv verkligen, jag ser en ljus framtid ihop med dig.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta och enormt mycket mer, du & Theo är de bästa som har hänt mig.
Kärleken till er är enorm stark.
De går verkligen inte sätta ord på hur stark den är.
2010-01-02 är den datumen då vi delade på ordet "kärlek" & de kommer vi i lång framtid göra.
Leva lyckligt och underbart.

GLÖM ALDRIG DE
JAG ÄLSKAR DIG & THEO ÖVER HELA MITT HJÄRTA !

---

Tack älsklingen för dessa underbara ord, blir varm i kroppen när jag läser de om och om igen.
Du är de finaste som hänt mig och någonsin kommer hända .. de är vi i evighet ! Love you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar