tisdag 5 januari 2010

Sitter i stockholm

Jag fick stressa i morse, vaknade nämligen .. en timme sent.
Hoppas jag fick med mig allt jag skulle ha med mig haha.
Som vanligt har jag säkert glömt något, typiskt mig !
Älsklingen sov hos mig och han fick man såå klart dra upp ur sängen, elak jag känner mig.
Han va värkligen jätte trött, tyckte värkligen synd om honom och otrevlig va jag också.
Man får lite ångest såå här i efter hand .. men jag blir sådan när jag måste stressa.
Förlåt mig älskling *skäms* !

Visst passar vi bra ihop ?


Resan gick hyfsat bra och kvällen har varit lugn. Snart ska man krypa ner i sängen och krama kudden för i natt har man inget annat att krama på :(. Ska ringa älsklingen och säga Natti Natti snart.
Ha en hyfsat trevlig natt ni som kan ;)
/Mamma Mia och Gladfisen Theo .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar