måndag 25 januari 2010

Jo tack jag vet ...

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga IGEN ! *SKÄMS*
Men de har hänt en del förändringar i mitt liv, lever nu mera tillsammans med min underbara älskling och har äntligen fått en liten familj att älska och bry mig om.

Nu är det inte så många dagar kvar tills vi ska åka till Stockholm, det blir jobbigare och jobbigare för varje dag som går efter som vi ska på Natalies begravning.
Lille Theo ska vara kvar hos sin mormor, vill inte att han ska följa med på såna saker.
Tack mamma för att du ställer upp !
Det kommer bli jobbigt, väldigt jobbigt har jag en känsla av men som tur är så ska min underbara pojkvän med mig som kommer stötta mig genom dagen.

Vi ska väl försöka göra något kul tillsammans också när vi ändå är i Stockholm, gå på bio och äta på resturang efter som vi firar vår en månads dag där <3 Man måste se de positiva ibland också eller hur ?

Nä nu ska jag mysa en stund till med min KÄRLEK, kanske spela kort.
Sen ska jag ta mig till sängen och sova .. Natti Natti <3



Pöss Pöss / Mariah, Theo och Nykomlingen i familjen :) EMIL <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar