tisdag 18 augusti 2009

"aktion" och min älskling..

Igår va vi på spädbarnsgruppen :) känns så skönt att det har börjat igen inte bara sitta hemma och uggla hela dagarna. Vi snackar, äter god mat och bara är!
Skönt att man kan passa på att va för sig själv ibland också. Ska vara där varje måndag och torsdagar .. Ah det va kul!

Jag la Theo kl halv tio igår och han vaknade inte nån gång i natt, sen vakande han kl nio i morse :O Gud vad skönt kan jag lova!
Nu ligger han i sängen brevid, sprattlar och pratar hehe .. så söt.
Snart ska jag äta frukost, jag har inte kommit så långt än. Sen ska jag klä på min lille gubbe lite kläder och sen får vi se om vi går ut en stund i det fina vädret.

Ikväll ska jag och Theo med min mamma, min mormor och hennes gubbe till en aktion eller vad det nu heter :P Ska kolla om man hittar något kul där, Jag va själv där när jag va liten och sprang. Nu är det Theos tur att bli uppvisad hehe. Finns massa äldre där som kommer ihåg mig som liten så de ska bli intressant.
Men ni får ha det bäst, nu måste jag springa !
/MammaMariah och Gubbisen Theo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar