torsdag 20 augusti 2009

God kväll.

Hellu..
I morse va vi på "späd" igen, längtar ditt varje gång. Man har något att göra på dagarna då de är och det är skönt.
idag skratta vi, grätt, prata, lekte med bebisarna och åt god mat.
Vi började snacka och tillslut kom vi in på väldigt jobbiga saker som jag och M hade gemensamt. Jag blev så ledsen så jag kokade över och började gråta. Jag har aldrig förstått innan att det finns dom som har varit med och uppleft samma saker som mig. Kanske är du min Tvilling M, kanske!
Allt är bättre nu i alla fall om du behöver prata med mig så finns jag för dig M !

Igår började jag med tabletterna, är väldigt trött och torr i munnen.
Hoppas bara dom hjälper mig vill inte börja må som jag gjorde för 3-4 år sen. Åkte in och ut på sjukhuset hela tiden. Nu har jag ett "litet" barn som behöver mig och det är för han jag lever! Du är lyckan i mitt liv Theo ...

Theo har varit med sin mormor och farfar idag :) dom va i knalleland och handlade och han hade tydligen varit jätte snäll. Han hade sovit hela tiden sa dom när dom kom hem. Jag skulle tatuera mig idag som jag har tänkt att göra i tre veckors tid! Men idag va det stängt, igen! Jag fattar inte varför det ska va så jobbigt. Så nästa gång bokar jag tid nu om det inte är öppet nästa torsdag.

En god nyhet, Har fått en egen lägenhet som jag flyttar till inom en månad hoppas jag ! Vart tänker jag inte berätta ;) Endast för dom jag känner och ni får gärna komma och hälsa på sen när allt är klart !

Nu ska jag sova för lill-gudden gör de !
Vi hörs när vi hörs ..
/ En vaken Mamma Mariah och en sovande Theo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar