söndag 2 augusti 2009

Varit trött som f*n.

Har inte orkat skriva på flera dagar, har kännt mig helt matt ibland. Kanske bråken med Theos pappa sätter sina spår. Sen har jag inte haft något att skriva om heller. Idag händer väl inte så mycket, vi ska bara äta lite gott och ta det lungt, kanske kolla på tv om det är något bra där. Theo är med mormor nu och handlar lite grejer som vi behöver hem, han behöver komma ut lite varje dag, så när mamma ändå skulle ut så tog hon med sig honom så jag får va lite för mig själv. Imorgon ska jag på stan om vädret tilllåter och shoppa lite är det tänkt, både till mig och Theo. Jag funderar även på om jag ska gå och tatuera mig nästa vecka, ska ha Theos namn, födelsedata och tre små hjärtan på vänster under arm. Vi får se hur det blir med de.

Jag kanske skriver lite mer senare, hej så länge!

1 kommentar:

  1. Jaha! :) Det är därför det inte har gått att skicka sms till dig :D Trodde det var något fel på min mobil ;P Jag har me&I party den 16 augusti kl 10.30 hos mig :) Kom gärna! :D Jag hoppas att vi hinner ses innan det med :D Kram!

    SvaraRadera