söndag 23 augusti 2009

filmen,trötthet och morgon dagen.

Igår va jag som sakt på bio och såg "sommaren med göran" , Den va väl inte så bra som jag trodde att den skulle va ! Men den hade sina roliga komentarer och stunder. Filmen får 3 av 5.
skönt att va lite barnledig och "fri" för en stund. Bra sällskap hade jag också tack J för igår, helt otroligt kul!

Idag är jag helt slut och j*vligt trött !
tabletterna tar min energi och min ork. Men jag försöker att orka med och stappla vidare i livet. Det kan gö inte bli sämre än vad det är nu, eller hur ?
Theo ger mig styrka. Det är han som låter mig se ljuset i mitt liv, han är ljuset i mitt liv ! Theo har räddat mitt liv, hade inte han funnits så kanske inte jag hade gjort de heller .. Tack lille gubben.

Imorgon ska vi till "späd" längtar så !
Få prata av sig lite och umgås.
Har kännt mig lite ensam de senaste dagarna så det ska bli skönt att träffa lite folk! Saknar M väldigt mycket, min underbara tvilling. Du känns redan som en syster för mig hehe.
Mer om spädbarnsgruppen kommer imorgon.
vi hörs av.
/MammaMariah och lille "Skrutte" Theo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar