onsdag 19 augusti 2009

aktion,träff och bvc.

Igår va vi på aktion det gick faktiskt jätte bra med Theo, han va jätte snäll! Alla tittade på han och tyckte han va super-söt :). När vi kom hem somna han som en stock och jag med kan jag lova.

idag va vi på BVC, har bytt till en underbar "sköterska" och idag kolla vi vikt, längd och så pratade vi om mat som han ska börja med nu. Han vägde 7920 g, 69 cm och 43 i huvudomfånd.

Sen träffade vi Eva och Alexander från lägret vi va på för en månad sen. Vi åt glass och pratade, Alexander tyckte de va jätte kul att träffa Theo igen. Theo blev lite less så vi fick dra oss hem. Nu sover Theo en stund efter en tids grinighet.

Imorgon är det dax för "späd" jippi! Vi ska upp kl 7 och göra oss klara, sen börjar de kl 9 där borta och träffa alla sköna människor. Men det berättar jag mer om i morgon.
Sen kanske jag ska tatuera mig imorgon efteråt men det blir säkert inte av, har planerat de flera gånger och sen har de inte blivit av. Så vi får se hur det blir med de, jag vill gö inte gå själv heller eftersom jag är nål rädd. Någon som vill följa med (a) ?

Ha det bäst alla s¨åå hörs vi när vi hörs !
Theo, Mamma älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar