lördag 29 augusti 2009

Theos morfar är här.

Igår kom Theos morfar hit, han tyckte Theo hade blivit jätte stor och lång !
Det vad så kul att träffa pappa igen, det va gö 2 månader sen sist.
Pappa är just nu i göteborg och kollar på någon flyguppvisning men han kommer hem senare ikväll och imorgon åker han hem igen.
När han kommer hem ska vi äta pizza och bara ta det lugnt. Theo sitter i sin babysitter och bara tittar, han har precis sovit en liten stund så han är ny vaken.

På måndag är det "späd" då j*vlar ska jag ta tag i lite saker.
Vill h*n leka, så ska h*n få göra de ! Är så trött på det här.
Min son betyder ALLT och jag slåss värkligen för att han ska ha det BÄST!
Tack ni på "späd" att ni finns och stöttar mig när det är som svårast.

Theo mamma älskar dig och du ska ha det BÄSTA !
/En arg mamma och en spratlig son.

1 kommentar:

  1. Jaha! Dom kläderna ;P Men du skulle få i dom första storlekarna av mig :) Storlek 50-56. Vill helst spara alla kläder David har till nästa barn :) Hoppas du förstår! Jag har försökt nå dig på din mobil, men den är fortfarande paj eller? Kram

    SvaraRadera